Jamuan Perpisahan

9:54 PM MUJTAHIDAH SOLEHAH 0 Comments

Bismillahirrahmanirrahim.

Indahnye hidup ble setiap perkara dimulai dgn basmalah ^_^
Mengingatkan kita ttg niat, tujuan dan matlamat kita dlm setiap apa yg kita buat dlm hidup ini..
Masa adalah nyawa!

Baiklah, tanpa memanjangkan kalam, ana sebenarnye nak cita ttg jamuan perpisahan majmuah 9..
Ble tu ye?
Agak lama dah..cuma skrg baru ana berkesempatan utk menulis ttg jamuan tersebut, minta maaf ye..

K..jamuannye berlangsung pada tarikh 15.4.2011
Jamuan ni bukan la besar2an, just cukup utk menjadi kenangan indah majmuah 9..
Hmm, sedih la pulak..
Maaf la ye, wat mood sedih plak kat sini.

Kita teruskan..15 april tu bersamaan dgn hari jumaat, selepas Asar..
asalnye nak wat selepas solat jumaat tp atas sebab2 tertentu, pindah waktu..
Ana x reti nak cita apa menu kami petang tu jadi, ana just upload gambar lah ye sbg ganti kata2..
ok kan?
Mari kita survey gambar2 di bwh ni.. (",)


Apa tu? Cuba teka? kOkTeL..



Dah terang lagi bersuluh..ini kek,hehe..^_~ escpecially utk yg birthday bulan 2,3,4 n 5.








saje letak gambar ni, let's pictures talk!

Maaf la ye, gambar muslimin xde.. tp tu x menjadi masalah kan?
Wah, tgk kat bwh ni! Kami dpt keychain..alhamdulillah..


Muslimin maj 9 seramai 12 org


dan muslimat maj 9 ada 24 org


Maaf ku pinta andai ada salah n silap..kita saling maaf-memaafi ye ahli2 majmuah 9 (m'harap2..)
mudah2an dgn kita memaafkan org lain, ALLAH akan mengampunkan dosa kita,amin..
tp, lepas tu, jgn la buat salah yg sama kan?
K, ilal liqa', insyaALLAH.
Ma'as salamah. Ingat Allah sentiasa ye (for me) and sahabat2.

~CINTA ALLAH & RASUL-NYA~

0 comments: