Fursan- keinsafan diri.avi

7:50 PM hanun 0 Comments



IN THE NAME OF ALLAH THE MOST GREATES THE MOST MERCIFUL

selawat dan salam ke atas junjungan besar nabi Muhammad s.a.w

alhamdulillah akhirnya diberikan kesempatan untk jemari menaip di laman blog ni..

untuk entri kali ni,aku nk berkngsi sebuah lagu yg buat aku tercari2 tajuk lagunya..dan akhirnya aku dapat dalam waktu

yg aku sendiri sudah lupa pada kewujudan lagu ni..

tapi,ALLAH telah menemukan aku kepada lagu ni,,mmg syahdu lirik dan lagunya..ditambah lagi dengan nikmat suare yg ALLAH

kurniakan pda mereka,..tak dinafikan lagu ni macam bukan lagu nasyid, tapi liriknya dan melodinya yg membuatkn aku jatuh hati pendengaran pertama


ok..itu sje yg aku nak share pasal lagu yg aku minat..

insyaallah, diberi peluang oleh ALLAH aku coretkan lgi..
hayatilah lirik2 lagu ni..
tapi ayat-ayat cintaNYA lagi power sebagaias-syifa'


pesanan buat dri:

dengar lgu x salah,cuma jgn terlalu kerap yg blh mnybbkn hati mnjdi mati dan kering meskipon lgu tersebut ad unsur ketuhanan
x slh nk dgr, tpi..ayat-ayat cintaNYA lebih berhak utk diberi perhatian..hayati maksudnya ,hayati kalamNYA sbgai tnd cinta Pencipta kita pada dr kita
dan lagu baik amalkan ap yg terkndg dlm ayat2NYA..moh kite sama2 memartabatkan penghayatan dalam al-quran..

x dinafikan aku kerap dgr lgu ni..mga kekerapanku dalam belajar dan mengajii AL-QURAN lbh lagi dr mndgr lgu,,insyaallah..=)

0 comments: