Alhamdulillah,dapat baucar..

4:03 PM MUJTAHIDAH SOLEHAH 0 Comments

Bismillahirrahmanirrahim.
Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang ^^

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.
Semoga kesejahteraan dilimpahkan kepadamu diiringi dengan rahmat dari ALLAH dan juga barakah dari ALLAH untukmu =)

Segala puji-pujian dirafakkan kepada ALLAH, Tuhan Semesta Alam; serta selawat dan salam (Sollallahu 'alaihi wasallam) ke atas junjungan besar Nabi Muhammad SAW (",)

Salam mahabbah fillah, moga kecintaan kita kepada ALLAH dan RasulNYa melebihi kepada yang lain.

Alhamdulillah, dapat baucar buku.. ^_^ Di sini, ana cuma ingin berkongsi dengan sahabat-sahabat, buku yang ana beli menggunakan baucar buku tersebut. Ana beli 2 buah buku menggunakan 2 baucar tersebut. Mulanya, ana tak tahu nak beli buku apa, sebab ana dah beli buku rujukan semasa semester 1 yang lepas. Kalau nak beli buku untuk degree, tak tahu pula ana akan ambil course apa semasa degree nanti. Jadi, ana beli buku yang boleh tambahkan koleksi perpustakaan rumah ana ^^ Mudah-mudahan bermanfaat buat semua.


Ensiklopedia Kemukjizatan Sains Dalam Al-Quran & As-Sunnah dan Dictionary Of Science.


Ensiklopedia tu tebal.. Mudah-mudahan ana boleh habiskan membacanya ^^

Sekadar coretan diri. Ibrahnya, gunakanlah nikmat yang diberikan oleh ALLAH untuk lebih mensyukuriNYA, mentaatiNYA dan mendekatkan diri padaNYA, ke jalan yang diredhaiNYA. Hitunglah kesyukuranmu bukan kesukaranmu. Siapa yang tidak cukup dengan yang sedikit, tidak akan puas dengan yang banyak.

Wallahua'lam. Yang baik itu datangnya daripada ALLAH, dan yang buruk itu datangnya dari kelemahan diri ana sendiri. Siiru 'ala barkatillah. Iman itu turun dan naik, tetapi diri kitalah yang menentukannya! (",)

0 comments: